השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

השכרת ציוד קריוקי

לפרטים נוספים הכנסו לקטגוריית *השכרת ציוד*

 

 

בין אם מדובר באירוע חברה רב משתתפים או ערב מצומצם עם החבר'ה מהצוות בצבא, השכרת קריוקי לאירועים תהפוך כל ערב לערב מהנה במיוחד שאין ספק שיגרום להרבה מצב רוח, צחוקים וזיופים. הקריוקי נכנס לחיינו בתחילת העשור ומאז הפך לבחירה הראשונה במרבית האירועים. בין אם אלו להיטים קלאסיים כמו "דון קישוט" של סנדרסון או "דמעות" של אייל גולן ובין אם להיטים עכשוויים כמו "טמפרטורה" של עומר אדם, אין ספק שאנו לעד נהנה לראות את החברים שלנו מזייפים או לחילופין ליהנות מאותם הזמירים שבורכו בקול שמעורר פליאה איך הם עדיין לא הוציאו אלבום וקורעים את הבמות…

השכרת ציוד קריוקי לכל מטרה

כפי שפתחנו וכתבנו, השכרת ציוד קריוקי יכול להיות לכל אירוע, מכל סוג ובכל מקום, בבית או בטבע. נכון, ישנם את המכורים לעניין אשר מקיימים ערבי קריוקי על בסיס קבוע ומעדיפים להשקיע במערכת קריוקי משוכללת. אולם, רבים בוחרים בסוג הבילוי לעתים פחות תכופות ולהם הפתרון האידיאלי הוא להשכיר את הציוד לערב חד פעמי. השכרת הציוד היא כמובן חסכונית ומשתלמת יותר וכמובן טומנת בחובה יתרון בדמות העובדה שזה נוח הרבה יותר מבחינה לוגיסטית מפני שבסיום השימוש בה נחזיר אותה לחברת ההשכרה ולא נצטרך לשבור את הראש היכן לאחסן אותה. אלו שמעולם לא השכירו ציוד קריוקי יופתעו לגלות שניתן לשכור את הציוד המתקדם ביותר במחירים שווים לכל כיס וכל אירוע, הקטנים שבהם וכמו גם הגדולים שבהם. בנוסף, נקודה חשובה שברצוננו להדגיש היא החשיבות בבחירה נכונה של החברה ממנה תרצו לשכור את הציוד. ישנן חברות רבות אשר משכירות את אותו הציוד במחירים משתנים ומנצלות את העובדה שהאדם הרגיל מן הישוב אינו יודע את טווח המחירים.

השכרת ציוד קריוקי לערב מהנה

לפני שאתם מחליטים על השכרת ציוד קריוקי לערב המהנה הבא שלכם אנו בחברת 'פרו סאונד' ממליצים לכם בחום לעשות את המחקר שלכם, לבקש המלצות ברשתות החברתיות, לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים ולאחר מכן לעשות לנו צלצול מפני שמהר מאוד תגיעו למסקנה שאצלנו תקבלו את הציוד המתקדם והאיכותי ביותר, במחירים הטובים ביותר ועם החיוך הרחב ביותר. נתראה בשמחות.

אמנם השיגעון היפני שהפך לתופעה בעולם כולו נכנס לחיי כולנו כבר לפני למעלה משני עשורים אך בניגוד לטרנדים אחרים הקריוקי לא דעך, נהפוך הוא, הוא כאן וכפי שזה נראה הוא גם כאן להישאר. עדות לכך אנו רואים במקומות בילוי כמו בתי קפה, פאבים ומסעדות על טהרת הזיופים בלבד ובנוסף יותר ויותר אנשים בוחרים קריוקי להשכרה וליהנות בערב מבדח עם חברים או בני משפחה. בין אם מדובר ביום הולדת, בר ובת מצוות, מסיבות רווקים או סתם ערב מהנה עם החבר'ה הקריוקי הוא ללא ספק הבחירה המועדפת על הישראלים. אז בואו נצלול רגע לעולם המרתק הזה ונסביר לכם קצת על הציוד שתצטרכו לשכור לערב מהנה במיוחד.

קריוקי להשכרה – חשוב שתדעו!

יש לדעת איך לבחור קריוקי להשכרה והמומחים שלנו בחברת 'פרו סאונד' פה בשביל לעשות לכם טיפה סדר בתקווה שזה יעזור לכם בבואכם להשכיר ערכה שכזאת.

ערב טוב, כמה תהיו? ישנם אירועים קטנים כמו מסיבות רווקים, ימי הולדת ובילוי לילי עם החבר'ה וישנם אירועים גדולים יותר כמו בר מצווה, ערבי גיבוש לחברות וכדומה. לאירוע קטן אנו נרצה לשכור רמקול מוגבר בגודל קטן יחסית של 10 – 12 אינטש שבהחלט יעשה את העבודה. לעומת זאת, רמקולים לאירועים גדולים של 50 אנשים או יותר הבחירה הטובה ביותר תהיה רמקולים בגודל 25 אינטש המפיקים צליל חזק יותר.

אין חכם כבעל מיקרופון: בראש וראשונה, לפני שנבחר את סוג המיקרופון (אלחוטי/עם כבל) נוודא שאנחנו שוכרים יותר ממיקרופון אחד. על אף שבכל חבורה ישנו הזמיר שכולם שואלים איך הוא לא עשה קריירה בשירה אבל קריוקי לא יכול להיות בלי דואטים או שלישיות קורעות מצחוק שאגב, גם תורמות לגיבוש האווירה.

השמעת ולא ראית? לא פחות חשוב מאיכות הסאונד גם המקרן והמסך עליו יוצגו מילות השירים הם חלק בלתי נפרד מהחוויה. בדיוק כמו עם הרמקולים, לאירוע קטן לא נזדקק למקרן רב עוצמה ולהיפך ובאותה הקבלה גם גודל המסך.

אפשר הסבר קטן? לא כולם נולדו עם חוש טכנולוגי מפותח וזה בסדר. כשתגיעו לחברה ממנה תרצו להשכיר בקשו מהצוות להסביר לכם בקצרה גם איך מרכיבים אותה.

על איכות לא מתפשרים

חברת 'פרו סאונד' עוסקת בענף ההגברה והתאורה כבר למעלה מעשור. בין שאר שירותינו אנו מספקים שירותי ציוד קריוקי להשכרה לכל סוגי האירועים בכל גודל. צרו עמנו קשר ואנו נדאג לכם לערב שלא יהיה אחד שלא יקרע מצחוק משני החברים או החברות שברוח שטות מזייפים בקולי קולות.s

PRO SOUND – שירותי הגברה ותאורה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם, או המשיכו לגלול מטה למידע נוסף

מאמרים נוספים

השכרת בידורית

בשנים האחרונות בידורית הופכת להיות מוצר מבוקש שמשמש בעיקר להפקת אירוע קטן יחסית, בכל מקום וללא תלות בנקודת חשמל. היתרון העיקרי שלה היא שהיא...

הגברה לאירועים קטנים

הגברה לאירועים קטנים בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט משקי בית, חברות, עסקים, יזמים ואפילו אנשי מסיבות ויח"צ אשר בוחרים להפיק אירועים קטנים....

השכרת תאורה למסיבות

השכרת תאורה והגברה באיכות גבוהה זה הבסיס לכל אירוע, הופעה או מסיבה. ההגברה והתאורה באירוע הן ההבדל בין אירוע מוצלח לאחד שמהר מאוד יכול להפוך...

חברה לקידום אתרים המובילה בישראל חברה לקידום אתרים המובילה בישראל