השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

תאורה לבנה חמה

הידעתם כי לתאורה יש צבעים שונים? סביר להניח שכבר נתקלתם במנורות בהירות וגם במנורות צבעוניות. אבל האם ידעתם כי לאור יש גם טמפרטורה? אנו, חברת פרו סאונד הגברה ותאורה לאירועים (pro sound), יודעים לספק תאורה בכל הצבעים ובכל הטמפרטורות.

אצלנו, תוכלו למצוא פתרונות תאורה לבנה חמה לבית. אצלנו תוכלו למצוא גם תאורת אווירה הנחשבת לקרה. נדגיש כי תאורה לבנה חמה לבתים לא חייבת להיות באמת מבוססת על מנורות מפיצות חום. תאורה לבנה חמה לבית זו תאורה שמחממת את הלב, זו תאורה בהירה ונעימה שמדגישה היטב את סביבתה. אם נחוצה לכם תאורה לבנה חמה לחצר משום שאתם עורכים מסיבת גינה עליזה, קראו לנו ולא תתאכזבו. מאחורינו ניסיון רב שנים באספקת פתרונות תאורה מכל הסוגים, לבתים, לגינת, לאולמות ולאירועים.

חום, צבעים ומה שביניהם

מומחי תאורה יודעים לספר כי תאורה לבנה חמה לבית איננה בהכרח תוצאה של סוג גופי התאורה. יש גופי תאורה המבוססים על לד ויש גופי תאורה המבוססים על פלורסנט. יש גם נורות ליבון שכיום כבר הופכות לפחות ופחות נפוצות. תאורה לבנה חמה לחצרות יכולה להתקבל גם על בסיס פרוז'קטורים ופתרונות תאורה נוספים.

מה שחשוב להבין זה כי תאורה לבנה חמה לבית הינה תוצאה של צבע האור הנפלט מגוף התאורה. האור החם יהיה בעל נטייה לגוון צהוב. זוהי, אגב, תאורה שמאפשרת ראייה ברורה ואווירה ערנית. זו תאורה המקובלת מאוד בהופעות, בהצגות, במופעי סטנד אפ. תאורה לבנה חמה לבתים נחשבת לנעימה מאוד לעין וזאת, בלי לזלזל בתאורה קרירה יותר הנוטה לכחול ואשר מומלצת למשל בחדרי שינה.

המומחים לתאורה

פרו סאונד הגברה ותאורה לאירועים מבינים כל מה שקשור בתאורה ומספקים את כל סוגי הפתרונות. תאורה לבנה חמה לבית ותאורה צבעונית לאירועים, תאורה לבנה חמה לחצר ותאורה לכל סוגי המופעים. אצלנו ניתן להזמין מגוון פתרונות, לרבות גרילנדות (שרשראות נורות צבעוניים), פרוז'קטורים, עמודי תאורה. לצד תאורה לבנה חמה לחצרות ניתן להזמין גם מכונות עשן לאירועים וכן פתרונות הגברה ו-DJ שיעשה לכם מצב רוח טוב.

PRO SOUND – שירותי הגברה ותאורה

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם, או המשיכו לגלול מטה למידע נוסף

מאמרים נוספים

השכרת בידורית

בשנים האחרונות בידורית הופכת להיות מוצר מבוקש שמשמש בעיקר להפקת אירוע קטן יחסית, בכל מקום וללא תלות בנקודת חשמל. היתרון העיקרי שלה היא שהיא...

הגברה לאירועים קטנים

הגברה לאירועים קטנים בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט משקי בית, חברות, עסקים, יזמים ואפילו אנשי מסיבות ויח"צ אשר בוחרים להפיק אירועים קטנים....

השכרת תאורה למסיבות

השכרת תאורה והגברה באיכות גבוהה זה הבסיס לכל אירוע, הופעה או מסיבה. ההגברה והתאורה באירוע הן ההבדל בין אירוע מוצלח לאחד שמהר מאוד יכול להפוך...

חברה לקידום אתרים המובילה בישראל חברה לקידום אתרים המובילה בישראל